שיפור התפקוד המיני – תרופות או פתרונות טבעיים?

תופעת השפיכה המוקדמת, העדר זיקפה, וקושי להשיג רמה גבוהה של סיפוק מיני – כל אלו מדרדרים את איכות החיים הן אצל גברים והן אצל בנות הזוג שלהם. למעשה, בשל המציאות המתוחה בה אנו חיים כיום, גברים רבים בני 25 עד 60 סובלים מבעיות וקשיים שונים בתפקוד המיני.

על הויאגרה כבר שמעתם?

ויאגרה פותחה במקור על ידי Phaser – Phzer כתרופה לטיפול בתעוקת חזה (אנגינה פקטוריס), אך ייעודה השתנה כיוון שהיא נמצאה יעילה יותר לטיפול בגברים עם אימפוטנציה ובעיות להגיע לזיקפה.

לאור הביקוש הגובר למצוא פתרונות לבעיית הזקפה, פותחו תרופות רבות. גברים הסובלים מבעיות בתפקוד המיני פנו לקבלת עזרה רפואית וקיבלו תרופות כמו ויאגרה, סיאליס, לויטרה, קמגרה, ותרופות נוספות. תרופות אלו מגבירות את זרימת הדם במהלך מגע וגירוי מיני ומייצרות תוצאות טובות עבור חלק מהגברים. עם זאת, לתרופות אלו, כמו לכל תרופה אחרת, ישנן תופעות לוואי אפשריות שצריך לשים אליהן לב. כאשר מטפלים בבעיות בתרופות, לא כל אחד יכול להשתמש בהן עקב מחלות בסיסיות, רגישות יתר, סכנת תופעות לוואי ועוד. בחלק מהמקרים של גברים עם מחלות כמו מחלת לב, סוכרת ויתר לחץ דם, נאסר על שימוש בתרופות אלה ולכן למעשה נוצר ביקוש עבור תרופות טבעיות עבור מי שזקוק לכך. בנוסף, מרבית הפתרונות הקונבנציונליים דורשים התערבות של צד שלישי וגברים רבים מעדיפים לשמור על פרטיותם.

 

תרופות לשיפור התפקוד המיני VS פתרונות טבעיים

איך ניתן להסביר את העובדה שוויאגרה נחשבת להצלחה גדולה, ולעומת זאת תוספי מזון המשפרים את כוח הגברא נחלו כישלון לעומתה? התשובה היא כנראה האפקט הכמעט מיידי שיש לתרופות. תזונה טובה ומאוזנת, משטר אימונים קבוע – כל אלו לוקחים זמן עד שהם מייצרים שינוי משמעותי בפעולת הגוף ובתפקוד המיני. לעומת זאת, הרבה יותר קל ליטול תכשיר שנותן את האפקט הרצוי תוך שעה, ובמקרים מסוימים תוך רבע שעה.

מי שעדיין מוכן להשקיע בתהליך הטבעי, יימצא פתרונות ברפואה הסינית ובנטורופתיה. מדובר כאן על אימוץ השקפה הוליסטית, המתייחסת לאיבר המין כחלק אינטגרלי מכלל מערכות הגוף. מי שיהיה סבלני מספיק ויתמיד באימוץ אורח חיים בריא, יזכה לבריאות כללית טובה יותר וגם לשיפור בתפקוד המיני. כאן נלקחים בחשבון פרמטרים רבים כגון: עודף משקל, רמת הכולסטרול, לחץ דם וכו'.

 

קמגרה

קיימות כיום תרופות רבות ממשפחת מעכבי האנזים פוספודיאסטרז-5 (PDE5, ‏Phosphodiesterase Type 5). תרופה אחת שכדאי להכיר במיוחד נקראת "קמגרה" ("kamagra oral jelly").

בגלל מצבים נפשיים והתמודדות רצופה עם לחץ, כמו גם לתהליכים הקשורים לגילאים מתקדמים, לעתים קרובות גברים רבים סובלים מבעיות שפיכה מוקדמת ו/או בעיות זקפה. החשיבות הגדולה שאנו נותנים בעולם בו אנו חיים ליחסי מין, הביאה בשנים האחרונות להתפתחות ולפריחה בתחום התרופות המסייעות להתמודד עם תופעת הזקפה והשפיכה בטרם עת. תרופות אלו הופכות את החוויה המינית לחוויה מרגשת ומספקת יותר.

קמגרה

קמגרה היא אחת התרופות היעילות והיעילות ביותר בתחום. קמגרה למכירה היא תחליף ויאגרה מוצלח. היתרונות שלה הן שניתן להשיג אותה ללא מרשם רופא, העלויות שלה נוחות יותר בהשוואה לויאגרה, זמן התגובה והספיגה של החומר קצת משמעותית (נכנס לפעולה תוך 15 דקות מצריכת התכשיר). את התכשיר ניתן להשיג בצורת ג'ל או בצורת גלולות. לג'ל יתרונות כיוון שזמן הספיגה שלו קצר במיוחד – הוא מתחיל להיספג מרגע כניסתו לחלל הפה.

לסיכום, אין ספק כי מומלץ לכל אדם, גבר או אישה לשמור על אורח חיים בריא. הדבר מועיל לבריאות הכללית ולתפקוד המיני. יחד עם זאת, מי שרוצה להשיג שיפור מהיר או אפילו מיידי בביצועים – יימצא מגוון תרופות אפקטיביות לשיפור איכות חיי המין, ואין מניעה לנסות להשתמש בתרופות אלו ולבחון את תרומתן לחיי המין שלכם.